søndag 11. oktober 2009

Air Show!

Hello!

Har det fortsatt bra. Uka her har vært bra, selv om det blir kaldere ute. Skolen går bra, men jeg merker at jeg sliter litt med matte. Læreren går så fort fram i kapittler fordi vi henger veldig mye etter en det vi burde, så det er ikke så lett å henge med, men jeg prøver. Resten av fagene går greit. I tillegg til vanlig skole så går jeg også på Driver's Ed på kveldene. Altså førerkort på bil! :) Har funnet ut noen problemer med at visumet må vise 12 månder for å få førerkort, men vi prøver å finne en vei utenom.

Igår, lørdag, så var Kristi, Greg, Mikey og jeg på Sheppard Air Show. Det var skikkelig kult, selv om det var 7-8 grader, overskyet og blåste. Det var omtrent bare et millitært show, men det var veldig morsomt fordet, og jeg elsker jagerflyene.



Akkurat nå er jeg hjemme og gjør ikke så veldig mye. Siden jeg bor så nærme Sheppard Air Force Base, så kan jeg se og høre jagerflyene veldig godt og jeg kan bare gå ut av huset for å se det. Neste uke blir ganske bra. På mandag har vi fri og andre dager har vi bare halve dager. Vet ikke hvorfor, men sikkert noe "viktig" lærerne skal. Neste helg skal jeg også på six-flags i Dallas.

Gleder meg veldig!

1 kommentar:

Britt sa...

Hello Henrik! Høres bra ut dette. Her hjemme blir det kaldere også. Såvidt litt snø i høyden. Arne og jeg var en liten tur på hytta i går kveld, alarmen gikk, heldigvis falsk alarm. Og der var det snø. Kom ikke opp med bilen. Lykke til med kjøretimene!! Prates.