mandag 5. oktober 2009

Homecoming og masse mer

Heisann!

En stund siden sist jeg oppdaterte nå. Siden sistgang så har jeg vært på homecoming, sett på hockeykamp, vært en liten tur i Dallas og selfølgelig vært på skole og gjort lekser i ukenedagene.

Homecoming som var forrige helg var ganske kult! for de som ikke vet hva homecoming er, så er det første hjemmekampen i amerikansk fotball. Omtrent alle fra skolen møter opp på kvelden og ser på skolelaget spille fotball med cheerleading, musikk, mat osv. Laget hadde dårlige odds før kampen siden laget de skulle spille mot er kjent for å være veldig gode, men laget vårt vant faktisk 28 - 0, noe som er kjempebra. Etter kampen gikk jeg, Svenja(tyske utvekslingsstudenten) og værtsbroren til Svenja, Kelsey, til IHOP (international house of pancakes). Det var godt. :) har dessverre ikke noe bilder fra homecoming siden jeg glemte kameraet. :(

Dagen etterpå fikk vi billetter til en hockeykamp fra naboen. Så vi dro til hockeykampen og så den sammen med noen andre naboer. Det var morsomt også, selv om Wichita Falls laget (Wildcats) tapte 0-4. Flere bilder kommer senere :)


Denne helga her har vi ikke gjort så veldig mye. På lørdag så var vi en liten tur i Dallas, men vi gjorde ikke så mye bortsett fra å kjøre litt rundt i byen og spise middag hos Joe's Crab Shack.

Dallas!



Nice :)

I morgen får jeg nytt kamera, så kanskje det blir flere/bedre bilder :)

Snakkes

1 kommentar:

Mutti sa...

Så bra! Jeg så en sånn lang "mamma" bil..he he klem