mandag 4. januar 2010

Godt nytt år, y'all!

Hei!

Vil bare si Godt nytt år og håpe at alle hadde en god jul!
Min jul var ganske spesiell og litt kjedelig egentlig. den 24.desember så gjorde vi ikke noe en å bare spise og slappe av, men morran den 25. desember så var det pakkeåpning. Dessverre så følte jeg meg utrolig dårlig. Klarte ikke å spise noe hele dagen, og gikk tilbake for å sove og slappe av resten av dagen. Så ble ganske kjedelig bursdag / juledag. Men fikk mange fine gaver da! fikk noen moods of Norway klær, penger, litt andre klær fra værtsfamilie og sånt, godteri og masse norsk sjokolade, nam! :)

Gaver! :)

I "romjula" så gjorde som de fleste rundt her og bare slappa av. Var på resturant en dag og prøvde å kose oss litt, men blir ikke akkurat som jul hjemme. kjørte bil igjen den 31.desember. Er ganske morsomt å kjøre bil, hehe. Parallel parkerte for første gang og sånt, ikke no problem, hehe. Skal kjøre igjen idag (4.des) og håper det går like bra.

Nyttårsaften var heller ikke noe særlig spennenes. Familien gjorde ikke noe spesielt ut av det, og det var ikkenoe fyrværkeri! kjedelig, hehe. Men nå er det bare å glede seg til andre ting! 4.februar så skal jeg til Disneyworld, Orlando, med andre utvekslingsstudenter! Gleder meg!

Og forresten, omtrent all snøen er borte nå, men den har holdt seg ganske godt.. snødde bare på 24. desember, men kom utrolig mye. Har en egen side der jeg laster opp flere bilder

Klikk her for å se!

Har lagd en mappe for mine bilder og en mappe for andre bilder, hvis andre har lyst til å laste opp bilder jeg kan se.

Stua i jula.

7 kommentarer:

Pappa sa...

Hei! fint du er flink til og oppdatere siden din. Neste år blir det skikkelig norsk gammeldags julefeiring på deg.

Mutter sa...

Du fikk egen strømpe til jul ser jeg...he he Hva var det oppi den da??

Stein Henrik sa...

Godis og sånt. hehe

Fra Løten sa...

Hei blir nok bedre jul i 2010, men noen erfaringer rikere.
Her er det kaldt som fxxx.
Men går fort til våren nå varmere her og du hjem til Norway.

Mutters sa...

Vant du noe på kalenderen?

Stein Henrik sa...

Hehe, ja. Vant 50 kr!

Britt sa...

Godt nyttår, Henrik:) godt at jula er over skjønner jeg. Nå er det bare å se fremover, kjøre bil og glede seg over alt hva dagene kan tilby deg. Her er det fortsatt kaldt men det går greit. Vi snakkes:)