mandag 2. november 2009

Halloween!


Heisann.

Jeg har det fortsatt bra. Forrige uke skjedde det egentlig ikke noe spesielt, men denne uka har det vært halloween. Selv så gjorde jeg ikke så veldig mye på halloween dagen, men jeg var å så på en Amerikansk Fotballkamp på fredag. Vi lå under 2 mål 5 minutter før kampen var over, så vi bestemte oss for å dra så vi slapp å bli igjen i køa når alle skal ut, men på de 5 minuttene klarte laget som vi heier på å skåre 3 mål. Noe som er veldig bra, selv om vi gikk glipp av det, hehe.
(eneste bildet jeg har fra kampen som ble OK kvalitet)

Til Halloween lagde jeg meg min første egne pumpkin, som faktisk ble ganske vellykka.
(Mary(bestemora) sitter ute og deler ut godis til monstre)

Har startet på noe som kalles Civil Air Patrol som er hver torsdag. Var på første møte forrige torsdag, vet ikke helt hva alt går ut på enda, finner ut mer neste torsdag, hehe. Det høres hvertfall gøy ut. Det handler hvertfall generelt om fly og Air Force, og vi får faktisk noen turer opp i småfly etterhvert også. Så det blir kult!

Sliter fortsatt med Drivers Ed og det å få førerkortet. De på Department of Safety vil ikke gi meg permit fordi jeg har 1 månde for lite på visumet mitt. Så jeg må enten prøve å forlenge visumet, eller finne ut noe annet lurt. Hvis det er noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre så hadde det vært snilt om dere hadde sendt en mail eller no.

Og ista, når jeg satt å så på TV i stua, så krøp det en skorpion rett forran føtta mine! Huff, hater sånne dyr. Den var ganske stor også, med veldig lang hale. Har nå plukket opp alle tinga på gulvet i rommet mitt og hengt det opp og rista det meste jeg har hvertfall, hehe. Sett en del store hårete edderkopper også, men heldigvis ikke noen i rommet mitt, enda.

Familien her smakte på brunosten da, ingen likte den, så jeg har en diger brunost jeg må spise opp. Hehe.

6 kommentarer:

Mutter sa...

Hei!

Visste ikke at dere har skorpioner! Så ekkelt da! Greit å ha litt orden rundt seg da....og sjekke senga før man legger seg.. he he. Halloween hele året?

Hege(nabo) sa...

Hei!
Så gøy!

Lars H sa...

Howdy Howdy man!
Ser bra ut det Henrik 1 scorpion i ny og ne er bare moro.
Legg ut masse bilder moro og se på for oss her på nordpolen.

Sjonkel sa...

det var jo en god idè, for å få unga til å rydde på rommet?

Det med bronosten var jo sørgelig og på grensen til fornærmende. Lik døm itte tyting hell? ke slag

Britt sa...

Hei igjen!!! Artig å høre hva du driver med. Her går det i det vante veit du. Kos deg med brunosten!!!

Anonym sa...

Når du får barn så veit du at du skal kjøpe ein skorpion for å få dei til å rydde. Dette visste ikkje vi da vi hadde dei buande heime! Hipp, Hipp!!!!! Bestemor